پنجشنبه، آبان ۰۹، ۱۳۹۲

توصیه امنیتی: تصویر روش کثیف دیدی که ارتش سایبری برای دزدیدن اکانت شما استفاده می کند!

این ایمیل را ساعتی  قبل گرفته ام. این ایمیل، توسط ارتش سایبری رژیم ارسال شده است.، و بسیار شبیه ایمیل هایی است که گوگل می فرستد!

همانطوری که در این ایمیل می بینید، در نگاه اول، به نظر می رسد که گوگل می گوید: "یک نفر از ایران، پسورد شما را داشته و تلاش کرده که با این آی پی زیر، وارد ایمیل شما شود، اما ما جلوی او را گرفته ایم! لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و پسورد خود را عوض کنید!"

در حالت عادی، فرد تصور می کند این ایمیل از گوگل است، حتی ادرس فرستنده نیز، به نظر می آید که از خود گوگل است!  و فرد  از ترس ارتش سایبری رژیم، بر روی لینک زیر کلیک می کند تا پسورد خود را عوض کند! طبیعی است که هنگام عوض کردن پسورد، از شما می پرسند که: "پسورد کنونی چیست؟" و بعد می گویند پسورد جدید چه باشد.

غافل از اینکه این لینک، که بسیار شبیه صفحه گوگل است، متعلق به ارتش سایبری رژیم است!!

شما وقتی پسورد قدیمی را وارد می کنید، گوساله های ارتش سایبری، به سرعت وارد ایمیل شما می شوند، و تمامی اطلاعات موجود را با اوتلوک دانلود می کنند!

لذا، حتی اگر چنین ایمیلی را گرفتید، ابتدا یک فحش خواهر و مادر نثار رهبر معظم انقلاب کنید، سپس با نهایت آرامش و برای اینکه مطمین شوید پسورد شما لو نمی رود، اول تمامی هیستوری بروسر خود و کوکی ها را پاک کنید، بعد وارد سایت جیمیل شوید، و از طریق تلفن، یا پاسخ به سوالات محرمانه، یا دریافت پسورد جدید از طریق ایمیل های دیگرتان، پسورد خود را عوض کنید.


ضمنا، خواندن آیت الکرسی، خطر هک شدن ایمیل شما را کاهش می دهد! ارسال این مطلب به دوستان برای ارتقا امنیت کاربران نیز، ثواب حج عمره را دارد. 

  
نوشته های چند روز گذشته:  


دو:  
غده ای سرطانی در شورای ملی، با نام عباس فخرآور/ با این غده چرکین چه باید کرد؟


و چند نوشته اخیر این وبلاگ:





  


۸ نظر:

  1. ديوث ها چرا به امام خامنه اى توهين ميكنيد مادر جنده ها كس كش ها اگه امام خامنه اى نبود ديگران شمارو زنده زنده ميخوردن كس كش ها اسم امام خامنه اى رو به زبون نيارريد ديوث هاى عوضى

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو داری دستتو پیش میگیری مادر از پیش خامنه ای دیوث پس نیافته؟

      حذف
  2. مرسی که اطلاع دادید برای من چند روز پیش اومده بود ولی لوکیشن و آی پی را جای دیگه زده بوده و متنش با این یکی خیلی فرق داشت و چند تا غلط استراکچری داشت و من ساده طبق معمول داشتم کلیک میکردم...فکر میکنم هدفشون وبلاگ نویسها هستند این منگول ها یواش یواش دارن پیشرفت میکنن باید جدی گرفته شوند
    رسول .د

    پاسخحذف
  3. تصویر روش جدیدی... لطفا تیتر رو اصلاح کنید

    پاسخحذف
  4. شرمنده من این کامنت را برای پست پایین باید میگذاشتم فکر کردم شاید شما کامنت گذشته را نخوانید، چون خیلی دوست داشتم نظرم را بگویم در صورتی که خلاف قانون بود میتوانید بعد خواندن پاک کنید مرسی
    -------------------------------
    گمنامیان جان دروود من با اینکه مردم ایران در بزنگاه های تاریخ اشتباهات بزرگی کردند(منظورم به اون عده خائنین که آگاهانه کار کردند نیست) ولی باز از بعضی اخلاقهاشون خوشم میاد یکی اش اینکه کمال گرا هستند و بهترین و بالاترین را میخواهند به شرطی که اجازه انتخاب داشته باشند اینو بدین دلیل گفتم که وقتی که بخوان آدم دمکراتی باشن اکثریت به خاطر احترام به دمکراسی با تجزیه طلب و فاشیست و لمپنش هم دمکرات منشی رفتار میکنن در صورتی که باید اولا این افراد را جدی نگرفت و اگر بخوان از دمکراسی سوء استفاده کنن تو دهنشون زد یه جورایی مثل بلایی که سر مجاهد و تجزیه طلب در بالاترین میارن....
    در مورد سوالی که در مورد این فخرآور فرمودید، من چند سال پیش عکسی از فیسبوکش گرفته بودم که شاید الان هم باشد که در پروفایلش نوشته بود طرفدار جمهوری در آمریکا و طرفدار پادشاهی در ایران! این آقا یه اپورتونیست و همزمان شیاد و لمپن هستند که از این کارها نونشون را درمیاره مثل اون شیاد دیگه نوارسازان( که کارت جعلی خبرنگاری درست میکنه و به اسم حقوق بشر کمک پزشکی جمع میکنه و سر دو تا خواهر پناهنده و یتیم را کلاه زد و دهها مورد دیگه) یا بعضی از تلوزیون های دوزاری سیاسی که راه دیگه ای برا پول درآوردن بلد نیستن من فکر میکنم یه جوری مطرح کردن این موضوع با خوانندگان وبلاگ برات دردسر بشه و چه میدونم یه بندی چیزی از اون قوانینی که فرمودین در بیارن و بگن گه چرا شما مسائل شورا را به بیرون درز دادین و خلاف دمکراسی بوده!
    مرحوم بختیار وقتی ازش پرسیدن که چرا جلوی ورود فلانی به حزب ملی ایستادی میگفت فلانی تا دیروز جزء حزب توده بوده (حداقل 10-20 سال عضو یودن) و بهتره که وفادار به همون حزب باشه و اگه آرمانهای اون حزب توده را خوب نمیداند بهتر است که سر پیری خانه نشین بشود تا اینکه از این شاخه به اون شاخه بپرد و فرصت طلبی کند...، ببخشید که میخواهم این را رک بگم شاید ناراحت بشید، من چندین سال وبلاگت را میخوانم و کلی از مطالبت لذت بردم و با اون داستان نویسی اوایل ات حال کردم مثل یه داداش که تقربیا همسنیم میگم: که حالا که فرصتی پیش اومد در اون شورا شما کاری انجام دهید بهتر بود از همون اول جلوی ورود این شخص را میگرفتین یا حداقل روشنگری میکردین شما جوانید و اگر این شورا نگرفت زندگی سیاسی شما که تمام نمیشود بهتر بود آبروی فخرآور را میبردین و به نظرم این عین دمکراسی بود از همون اول عذر شما را میخواسنتد بهتر بود تا حالا که مجبورین فحش های خواهر و داماد فخر آور را هم احتمالا تحمل کنید هر چی باشه این فخر آور سالهای سال است که خودش را به جنبش دانشجویی و غیره چسبانده و رفیق ریچارد پرل و غیره است...
    من فکر میکنم اون سوالهایی هم که از شما پرسیده بودن در مصاحبه با تلوزیون درباره نظریات گذشته شما بوده، کار فخرآور است هر چی باشد آدمهای صادقی مثل شما را نمیتواند تحمل کند..ببخشید سر شما را درد آوردم تعارف را باید کنار گذاشت تقریبا رضا پهلوی هر نظری داشته باشن توی اون شورا نظرش پذیرفته میشوند و بهتر است شما با رضا پهلوی در میان بگذارید ... البته من فکر نمیکنم به خاطر دوستی چند ساله با فخرآور راضی به این کار باشند زمان همه چیز را مشخص میکنند به امید موفقیت برا شما
    رسول .د

    پاسخحذف
  5. کس " خجسته " زن امامتون . کوس " بشری " و " هدی " ! اگه دخترای این گداعلی دست چلاغیان مخ معیوبیان دستم بیفته به عوض ترانه موسوی ، کوس ایناروجرواجرمیکنم . ازکون اینقدرمیکنمشون که لمبه هاشون تحلیل بره - اوففففففففففییییییییییی

    پاسخحذف
  6. گمنام جان، سایت ملی‌ مذهبی‌ سوتی داده روابط چپ‌های اصلاح طلب با وزارت اطلاعات را لو داده. نمی‌دونی چه بلبشویی شده بین‌شون هه هه

    http://melimazhabi.com/?shenideha=%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%87

    پاسخحذف
  7. با عرض سلام.باید خدمت دوستان عزیز و ادمین عرض کنم این پیام هشدارهای شبیه این از طرف هر شخصی میتواند باشد.و ما نباید در این حد موضوع را بزرگ کینم و جو گروه های وبلاگ نویسی را اشفته کنیم.بلکه باید دانش و اطلاعات خود را به روز نماییم.چندین سال است برای بنده نیز ازا این تیپ مطالب و لینک ها میاید .اما فقط با یک برنامه کوچک امنیتی همگی لینک ها تشخیص میدهl و اتوماتیک بلوک میکند.در صورت تمایل دوستان میتوانم برنامه های ضد سرقت و جاسوسی بسیاری را در اختیارتان بگذارم./ac.secure.se@gmail.com

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.