چهارشنبه، آذر ۰۱، ۱۳۹۶

رونمایی از کتاب فساد قضایی (نوشته اینجانب) با حضور و سخنرانی خانم شیرین عبادی و دکتر کاوه موسوی




این نهایت افتخار من بود که دیشب، در مراسم رونمایی از کتاب فسادِ قضایی (نوشته اینجانب)، خانم شیرین عبادی (برنده جایزه صلح نوبل) و آقای دکتر کاوه موسوی (استاد دانشمند دانشگاه آکسفورد) حضور یافته، و به عنوان مهمان ویژه، سخنرانی کردند.
-----
اینکه از این کتاب با سخنان خانم شیرین عبادی و دکتر موسوی رونمایی شود، افتخار بزرگی برای من بوده، علی الخصوص که خانم شیرین عبادی، یکی از قهرمانان زندگی من است.
از طرفی، دکتر کاوه موسوی نیز استاد دانشمندی است که از وی بسیار آموخته ام، و اصولا نگارش این کتاب، بدون حمایت‌های بی‌دریغ او محقق نمی‌شد.
همچنین، حضور دیگر هموطنان گرانقدر، مایه افتخارم بود. این مراسم به همت دانشگاه ایران-آکادمیا در سالن جامعه پزشکی بریتانیا برگزار شده بود.
----------
در این کتاب، به مساله فساد قضایی در ایران، گستره آن، علل شکل گیری و راهکارها پرداخته ام. فساد قضایی، علت سیه روزی ملت ایران است، و البته عواقب آن به کشور ایران ختم نمی شود، ریشه بدبختی مردم سوریه و یمن، و گسترش پدیده تروریسم را نیز باید در همین فسادِ قضایی جستجو نمود.
رابطه مستقمی است بین فساد قضایی و تخریب محیط زیست ایران، و همچنین این فساد عجیب، دلیل اصلی نقض حقوق بشر در ایران است.
---------
شگفتا، که این فساد، تا کنون ناشناخته بوده است و کسی به آن نپرداخته است...
------
برای نگارش این کتاب فسادِ قضایی و همچنین کتاب دیگر اخیرم در مورد فساد، چند سالی زحمت کشیدم، و به این دلیل، تبدیل شدم به «سیبل» برای جمهوری اسلامی. دستگاه امنیتی آن تلاش کرد تا با سواستفاده از اینترپل آدم‌ربایی کند و مرا «خفه» سازد، خبرگزاری وابسته به سپاه و همچنین ارتش سایبری رژیم در فضای مجازی، هزاران اتهام شاخدار به من وارد کردند، و خلاصه اینکه زیر فشار گوناگون، خواستند مرا «له» کنند...، و البته که مهم هدف من است، و مهم خواست قلبی من.. من به کار خودم در راستای افشای فساد در ایران در ابعاد گوناگونش ادامه خواهم داد  .




۵ نظر:

  1. درود
    لینک دانلودش کجاست؟

    پاسخحذف
  2. با درود
    به زودی توسط ناشر (دانشگاه ایران آکادمیا) در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

    پاسخحذف
  3. https://didebaniran.blogspot.com/2017/11/blog-post_45.html#comment-form

    پاسخحذف
  4. https://t.me/semohos1
    "شب بخیر ایران"
    شنبه ها ٢١:٣٠
    به وقت ایران
    سید محمد حسینی

    پاسخحذف
  5. امیدوارم که در اختیار همگان قرار گیرد ... در جامعه کنونی ایران،بعد از 38 سال حکومت ننگین خلافت اسلامی نیاز به کتب مستند ، با توجه به واقعیت قوه قضائیه 38 ساله از هر جیث آلوده وجود دارد ...

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.