چهارشنبه، بهمن ۰۲، ۱۳۹۲

طرف مدعی است که از انگلیس مدرک دکتری گرفته (ببخشید، خریده!)؛ بعد نمی داند آکسفورد چند صد سال قدیمی تر از فیضیه است!

درباره مشکوک بودن مدرک علمی حسن روحانی، بسیار سخن گفته شده است، و به صورت مشخص، او نیز مانند عوضعلی کردان، با روش های غیر اخلاقی و به منظور فریب دادن مردم، مدرکی تقلبی به دست اورده است.

اما نکته بامزه، سخنان اخیر او است، چرا که حسن روحانی گفته اسـ:

«البته غرب قدرناشناسی می كند. غرب هر چه دارد از علمای اسلام دارد. شما حتی دانشگاه های قدیمی غرب را که نگاه می كنید حتی ساختمانش هم تقلید از حوزه های علمیه است. آکسفورد را ببینید، شبیه مدرسه فیضیه است. سبك همان سبك است»

مدرسه فیضیه حدود دویست سال پیش ساخته شد، اما حتی اگر خوشبینانه نیز نگاه کنیم، مدرسه فیضیه جایگزین مدرسه آستانه شده است که توسط طهماسب شاه صفوی، حدود پانصد سال قبل ساخته شده است..!

حال به یاد  بیاوریم که حسن روحانی، حجت السلام نیز هست، و باید به این نکته، اگهی کامل داشته باشد.
حال آقای حسن روحانی، اعلام می کند که آکسفورد از روی مدرسه فیضیه ساخته شده است...!

شگفتا، طرف ادعا می کند از انگلستان دکترا گرفته است، اما آنقدر با مراکز آموزشی آنجا آشنا نیست که بداند مثلا آموزش در دانشگاه آکسفورد، از نهصد و هیجده سال پیش، آغاز شده است...!

تصور کنید یک چینی برای تحصیل به ایران بیاید و در دانشگاه شریف درس بخواند،  بعد ادعا کند که مثلا دانشگاه تهران، نهصد سال قبل بنا شده است...! و البته، این اشتباه روحانی، بسیار مضحک تر است، چون آکسفورد یکی از چند دانشگاه قدیمی دنیا است، و معمولا کسانی که در بریتانیا درس خوانده باشند، خیلی خوب با تاریخچه این دانشگاه ها، آشنا هستند...!








۲ نظر:

  1. این بی شرفها همه اشان از یک جنس هستند -دروغ

    پاسخحذف
  2. من فکر می‌کنم منظور ایشان بیشتر اشاره دارد به پیوند ۲۰۰ ساله آخوند ها با انگلستان

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.