شنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۹۲

شادی ما سرنگونی قوم مغول است! تغییر احمدی نژاد و روحانی، مانند جانشینی اوگتای خان به جای چنگیز است!

آیا سربدارانی که در مقابل مغولان ایستادند، از روی کار آمدن تغییر فرمانده سپاه مغول، شادمان می شدند!؟ 
_____________________
نه از رفتن احمدی نژاد خوشحالم، نه از آمدن حسن روحانی!

هر دو اینها، غارتگرانی هستند که به قصد غارت کشور من آمده اند؛ چرا باید از روی کار آمدن یک جنایتکار دیگر خشنود و خوشحال باشم!؟ 

مگر چه فرقی بین احمدی نژاد و حسن روحانی است؟! آیا حسن روحانی به حاکمیت مردم بر مردم، دمکراسی، حقوق بشر، آزادی بیان، یا حرمت مردم ایران اعتقادی دارد!؟ 

چرا باید از روی کار آمدن روحانی خوشحال باشم، زمانی که روزنامه نگاران ایرانی در بند هستند؟! زمانی که فعالان حقوق بشرش منکوب می شوند؟! زمانی که حرمت مردم ایران در سرتاسر دنیا شکسته شده و تحقیر می شوند؟! زمانی که جوانان این مملکت، به چوبه دار آویزان می شوند؟! 

زمانی که قوانین زن ستیز، با زنان این ملک مصیبت زده، به سان گونی سیب زمینی رفتار می کند!؟ 

این جنایتکاران، در حکم قوم چنگیز هستند، آنها به قصد غارت این کشور و کشتن این مردم آمده اند. چرا باید از رفتن چنگیز و بر سر کار آمن اوگتای خان، شادمان شویم؟!

کجایند دلاوران سربدار؟! 

آیا سربدارانی که در مقابل مغولان ایستادند، از روی کار آمدن تغییر فرمانده سپاه مغول، شادمان می شدند!؟ 

امروز، شادی از آن مردم ایران نیست، شادی از آن طایفه حسن روحانی است، از آن جنایتکارانی است که با او همدم بوده اند! شادی مردم ایران زمانی است که این حکومت جنایتکار را سرنگون سازند و یک دمکراسی واقعی در ایران بر سر کار آورند. 

/--------/آقای دکتر(!) روحانی، طرح های غیر انسانی چون نابودی اسراییل،تنها یادآور اعمال هیتلر، نسل کشی وجنایات علیه بشریت است!

۲ نظر:

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.