جمعه، خرداد ۱۷، ۱۳۹۲

ببین این جلیلی دیگر چه آشغالی است که از میان هشت راس(!)آدم کش و تروریست گلچین شده توسط خامنه ای، باز هم او نام او می درخشد!

نگاهی به این نامزدهای انتخاباتی که توسط خامنه ای، برای این عروسک خیمه شب بازی برگزیده شده اند، بیاندازید.

در این جمع هشت نفره، چند راس آدم کش و  تروریست، به چشم می خورد. دو نفر از این نامزدها، توسط دادگاه و پلیس دو کشور در دو قاره مختلف، به حرم ترور و آدم کشی، تحت تعقیب هستند، از آن طرف، یکی دیگر از نامزدها، بنا به اعتراف خودش، در کشتن دانشجویان نقش داشته است!

یک مروری بر نامزدهای انتخاباتی می کنیم:

یک - یکی از کاندیدها، محسن رضاایی است که پلیس بین الملل، به دنبال او است که او را دستگیر کند، چون در بمب گذاری در آمریکای جنوبی و کشتن ده ها انسان بی گناه، نقش داشته است! بماند که هر جا اسم قاچاق سیگار است، نام او می درخشد...! 

دو- یکی دیگر از کاندیدها، ولایتی است که دادگاهی در آلمان، دستور دستگیر کردن او را داده است! چون در ماجرای ترور ایرانیان در رستوران میکونوس، دست داشته است!

سه- یک کاندیدای دیگر، دیاونه ای به نام غرضی است که نقش بسیار زیادی در معاملات اسلحه در زمان جنگ داشته و از جمله کسانی است که باعث شده جنگ ایران و عراق، ادامه یابد.

چهار- یکی دیگر از کاندیدها، جنایتکاری است به نام قالیباف که به قول خودش، نقش مستقیمی در سرکوب دانشجویان داشته و بر روی موتور، با چوب به آنها حمله می کرده است!

پنج- یکی دیگر از کاندیدها، شخصی است به نام حداد عادل، که رابطه فامیلی نزدیکی با خامنه ای دارد و به این دلیل، بشدت منفور است.

حال بامزه اینجاست: 
-----------------------با وجود این همه آدم کش و جنایتکار، باز نیز نام جلیلی، به عنوان خطرناک ترین نامزد، می درخشد...!

پی نوشت یک: این جلیلی بلایی که احمدی نژاد بر سر این رژیم آورد را کامل می کند...! احمدی نژاد، باعث شد که رژیم به شدت منزوی شود و زیر فشار قرار گیرد، امیداورم که جلیلی، کار او را تمام کند و در همین دوره جلیلی، شاهد سرنگونی این رژیم جنایتکار باشیم...! 

پی نوشت دو:

غرضی، نامزد ریاست جمهوری رژیم، گفته است: « عرفان مناظره‌هایی که تاکنون انجام گرفته است، به قدری بالا بوده که همه کاندیداها از آن رضایت کامل داشتند.»

من دو ساعت است دارم به این فکر می کنم که این «عرفان مناظره» چیست و با چه داستگاهی سنجیده می شود!؟ مثلا آیا یک دستگاه داریم به نام «عرفان مناظره سنجی»!؟ 


یعنی آی کیوی این موجود، در حد آی کیوی یک آفتابه زنگ زده و سوراخ است...!

نوشته های دیگر دیروز و امروز نگارنده: 





۷ نظر:

  1. پس نتیجه گرفتم که به جلیلی رای دهم ... ها ها هـ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیر،
      شرکت در انتخابات، مشروعیت بخشیدن به رژیم است.

      نوشته های بالای مرا ببنید:

      حذف
  2. در عنوان گفتید "8" راس آدم کش و تروریست، ولی در متن خیلی هوشمندانه (و فریبکارانه) از برشمردن سابقه ی آدم کشی عارف و روحانی فرار کردید. منتظر فهرست کردن سوابق آدم کشی این دو هستم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی،

      کسی که در این رژیم حضور داشته باشد، و سخنی از جنایات آن نگوید، خود شریک این جنایات است...، خواه کروبی باشد، خواه غرضی و خواه روحانی!!

      ضمنا،

      یادم نمی رود در کوی دانشگاه سال 1999، بعد از اینکه دانشجویان را تار و مار کردند و کشتند، همین آقای روحانی بود که آمد در میدان انقلاب سخنرانی کرد و مردم را تهدید می کرد...

      حذف
  3. بیا که من هنوز یادتم سید علی
    با آه سینه سوز یادتم سید علی
    شب یادتم و روز یادتم سید علی
    فدات شم یادتم سید علی
    فدات شم سید علی

    پاسخحذف
  4. خامنه ای مزدور زن جنده روسیه دوره دیده در دانشگاه پاتریس لومومبا روسیه رفسنجانی مزدور جاکش انگلستان،ابراهیم یزدی جاسوس سیا و...ببینین کیا انقلاب کردن اغتشاشیدم به انقلابتون!تا حالا دقت کردین سال 57 همون سالی بود که قراردادهای نفتی ایران با شرکتهای نفتی تموم میشد؟و یه چیز دیگه محمدرضا شاه سال 52طی یک سخنرانی خطاب به شرکتهای نفتی عنوان کرده بود که بعد از سال 57 واتمام قراردادها هیچ شرکتی حق ندارد قراردادهایی به سبک ترکمانچای با ایران ببندد؟؟؟Dariush

    پاسخحذف
  5. گفتم طرف دوباره کلا رفته بر سرشگفتا به یکورِشگفتم که گشته ردّ صلاحیّت آخرِشگفتا به یکورِشگفتم که مونده باقی از آن جمله هشت تنگفتا که وای منگفتم که رهبری همه را کرده منترِشگفتا به یکورِشگفتم یکی به بیت طرف هست قوم و خویشگفتا بگو سریش!گفتم عروس حضرت آقاست دخترِشگفتا به یکورشگفتم بیا و قالی ابریشمی ببینگفتا بگو از این!گفتم که بافته ست طرف بهر رهبرِشگفتا به یکورِشگفتم یکی که فکر پرزیدنت بودن استبدجور کودن استآقا به او تشر بزند مثل نوکرِشگفتا به یکورِشگفتم که بی تفاوتی ات حیرت آورهگفتا نگو خره!اینها تفاوت است که کردم مکررِش:"گفتم به یکورِش"گفتا در آن دیار که یک شیخ روضه خوانگردیده حکمرانهرکس که خواست دق نکنه بهر کشورِشمیگه به یکورِش

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.