دوشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۲

این ویدیو، آدمی را به وجد می آورد/ سگ معلولی که به یک کودک بیمار، امید زندگی داده است...!


ویدیویی رابطه این کودک و این انسان، آدمی را به وجد می آورد: 

بیماری وجود دارد به نام:
Schwartz-Jampel Syndrome

این بیماری نادر، باعث می شود که تمامی ماهیچه های انسان، بشدت ضعیف شود و فرد، حتی نمی تواند تعادل خود را حفظ کند و روی پای خود بایستد.

کودکی هفت ساله در بریتانیا، به نام  Owen Howkins، از این بیماری نادر و وحشتناک رنج می برد و در این میان، سگی مهربان، به نام هاتچی، به مدد او آمده است.

هاتچی، خود از ناتوانی جسمی رنج می برد، گویا بر اثر حادثه ای، او با قطار تصادف می کند و دامپزشک، ناچار می شود یکی از پاهای او را قطع کند.

رابطه عجیبی که بین این کودک و این سگ به وجود آمده، مثال زدنی است، حضور این سگ، بارقه امیدی را در زندگی این کودک تابانده است. تا قبل از حضور این سگ، او چندان علاقه ای به ترک خانه نداشته، اما اکنون، به همراه این سگ و با شادی، به بیرون می رود و حتی نتایج درس های او نیز بسیار بهتر شده است.

هاتچی، این سگ مهربان، نامزد دریافت جایزه مهمی شده که به سگ ها اعطا می شود.









۱ نظر:

  1. همین سگ شرفش از تو بیشتره که ادعای آزادی بیان میکنی ولی هر کامنتی افشاگری کنه پاک میشه

    پاسخحذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.